TikTok planuieste sa impartaseasca pentru prima data veniturile din reclame cu creatorii

TikTok plănuiește să împărtășească pentru prima dată veniturile din reclame cu creatorii

TikTok lansează o nouă modalitate pentru ca cei mai buni creatori din aplicația sa de miliarde de utilizatori să facă bani – și pentru ca agenții de publicitate să ajungă la crema recoltei de videoclipuri scurte.

Compania a anunțat TikTok Pulse, un program de publicitate care îi permite marketerilor să cumpere inventar în primele 4% dintre toate videoclipurile de pe platformă într-o duzină de categorii diferite (inclusiv frumusețe, modă, gătit și jocuri). Creatorii și editorii cu cel puțin 100.000 de urmăritori vor fi eligibili să participe la etapa inițială a TikTok Pulse.

Compania a spus că odată cu lansarea Pulse, va „începe să exploreze” primul său program de distribuire a veniturilor din publicitate cu creatori, persoane publice și editori media. Anunțul a fost programat pentru prezentarea TikTok NewFronts pentru marketeri.

Cu planul de distribuire a veniturilor publicitare, TikTok se alătură oficial „economiei creatorilor”, pe urmele altor platforme de internet care compensează utilizatorii pe baza publicității difuzate cu conținutul lor. Acesta a fost condus de YouTube, care a introdus pentru prima dată Programul de parteneriat YouTube în 2007.

„Ne concentrăm pe dezvoltarea soluțiilor de monetizare și a piețelor disponibile, astfel încât creatorii să se simtă apreciați și recompensați pe TikTok”, a declarat compania, deținută de gigantul chinez de internet Bytedance, în anunțarea programului. „Încă de la început, ne-am angajat să lucrăm cu comunitatea noastră pentru a aduce noi funcții care îmbogățesc experiența TikTok și așteptăm cu nerăbdare să continuăm această călătorie cu TikTok Pulse.”

TikTok Pulse va fi lansat pentru prima dată în SUA în iunie, urmând să urmeze piețe suplimentare în toamnă, potrivit Sofia Hernandez, șeful global de marketing al TikTok. „Acest lucru oferă în sfârșit marketerilor ceva ce au cerut de ani de zile – să facă parte dintr-o comunitate”, a spus ea.

Se estimează că TikTok își va crește veniturile nete din reclame în SUA la 5,96 miliarde USD în 2022, în creștere cu 184% de la an la an, pe firma de cercetare de piață eMarketer. Veniturile din reclame ale aplicației vor continua să înregistreze o creștere de două cifre, estimată să depășească 11 miliarde de dolari în 2024, potrivit cercetătorului.

Hernandez a spus că TikTok ia mai mulți pași pentru a se asigura că campaniile cumpărate prin TikTok Pulse vor fi „sigure pentru marcă”. Aplicația folosește un „filtru de inventar” proprietar pentru a verifica conținutul înainte de difuzarea anunțurilor, iar TikTok va folosi instrumente suplimentare de măsurare post-campanie (cum ar fi verificarea adecvării și vizibilității mărcii de la terți) pentru clienții publicitari.

Pentru vânzările de reclame, „în mod istoric ne-am înclinat cu adevărat către demografie”, a spus Hernandez. TikTok Pulse le va oferi agenților de publicitate o modalitate de a-și pune mesajele în fața comunităților de interes, a spus ea, „care credem că este următoarea evoluție”.

Cât de utilă a fost această pagină ?

Faceți clic pe stele pentru evaluare!

Rata medie 0 / 5. Voturi: 0

Niciun vot până acum, evaluează pagina !