Noul model 60 40 bugetul ideal pentru a genera traficul cu amanuntul

Noul model 60/40: bugetul ideal pentru a genera traficul cu amănuntul

Noul model 60/40: bugetul ideal pentru a genera traficul cu amănuntul

Există o nouă modalitate pentru comercianții cu amănuntul omnicanal de a-și împărți bugetul de marketing. Pune 60% în marketing digital și 40% în marketing tradițional, potrivit unei noi cercetări realizate de Analytic Partners, comandată de Google.

Acest lucru pare contra-intuitiv, deoarece majoritatea vânzărilor cu amănuntul au loc în magazine. Chiar dacă mai mulți oameni fac cumpărături online decât oricând, achizițiile digitale reprezintă încă patru cincimi din piață în 2022. Dar comerțul electronic este locul unde este creșterea: comerțul cu amănuntul online reprezintă 43% din toată creșterea comerțului cu amănuntul din Europa de Vest.

De asemenea, puteți crede că marketingul digital stimulează doar vânzările online, dar nu este cazul. Cercetarea noastră arată că marketingul digital , cum ar fi căutarea plătită, afișarea digitală și video online, este încă un factor important pentru cumpărăturile online și în magazine. Dar am constatat, de asemenea, că canalele tradiționale de marketing, cum ar fi publicitatea tipărită, TV și radio, au avut un impact mai mic, dar totuși semnificativ, pe comerțul electronic.

Dacă marketingul tradițional poate genera traficul de comerț electronic, iar marketingul digital poate crește numărul în magazine, poate fi dificil să găsești repartizarea potrivită pentru cheltuielile de marketing. Cum maximizați traficul clienților și cum obțineți venituri?

Modelul 60/40 (sau modelul 50-70/30-50)

Percentage Digital Traditional edit

Pentru prima dată, o nouă cercetare pe care am comandat-o la Google, condusă de Analytic Partners, a dezvăluit împărțirea optimă între media digitală și cea tradițională, arătând impactul omnicanal pe care îl pot avea diferitele canale de marketing.

Descoperirile noastre se bazează pe o analiză a peste 150 de modele de mix de marketing ale retailerilor majori din Europa, Orientul Mijlociu, Africa și SUA, reprezentând miliarde de lire sterline în investiții de marketing. Cercetarea noastră sugerează că comercianții cu amănuntul ar trebui să cheltuiască între 50-70% din bugetul lor de marketing pe canale de marketing digital și între 30-50% pe marketing tradițional. Mijlocul modelului rutier: un split 60/40.

Desigur, nu există o defalcare unică pentru toate industriile și comercianții cu amănuntul; mixul potrivit de investiții necesită reevaluare constantă pentru situația unică a fiecărui comerciant. Nici modelul nu este o garanție a succesului; la fel ca cheltuirea oricărui buget de marketing, alți factori, cum ar fi creativitatea sau publicul țintă, vor contribui la eficacitatea unei campanii. Dar această cercetare oferă un punct de plecare solid.

Pentru a înțelege modul în care comercianții cu amănuntul pot calcula împărțirea ideală, trebuie să înțelegem ce determină cu adevărat vânzările online și în magazine.

Provocarea omnicanal

Comercianții cu amănuntul care au atât o prezență online puternică, cât și o poziție puternică în magazinele fizice trebuie să-și dea seama ce canale de marketing vor funcționa cel mai bine pentru a crește traficul către fiecare.

Analiza noastră, de exemplu, arată că veniturile din comerțul electronic sunt de 2,75 ori mai dependente de canalele de marketing digital decât canalele de marketing tradiționale. Impactului online necesită o prezență de marketing digital eficientă și eficientă.

Dar provocarea pentru acești retaileri este agravată de modul în care sunt captate vânzările generate de marketingul digital și de marketingul tradițional. Vânzările generate prin canale precum căutarea plătită și videoclipurile online sunt împărțite în mod relativ egal între comerțul electronic și în magazin, în timp ce vânzările generate de canalele tradiționale de marketing sunt capturate predominant în magazin.

Înțelegerea vânzărilor cu amănuntul determinate de marketing, online și în magazin

Acest grafic de mai sus ilustrează modul în care veniturile generate prin marketingul digital sunt captate destul de uniform atât în ​​magazin, cât și online, dar majoritatea veniturilor generate prin marketingul tradițional sunt capturate în magazin. Mai jos este o defalcare a canalelor individuale de marketing.

Echilibrarea mixului de marketing cu amănuntul

Am stabilit importanța marketingului digital în stimularea succesului dvs. omnicanal. Dar cum pot retailerii să decidă cum să-și echilibreze mixul de marketing?

Marketingul digital în special este un motor uriaș pentru succesul online; reprezintă 22% din toate veniturile din comerțul electronic pentru comercianții cu amănuntul omnicanal, comparativ cu 8% atribuite direct marketingului tradițional. În comparație, vânzările în magazine depind în egală măsură de canalele de marketing digitale și tradiționale.

Retailerii trebuie să investească cu înțelepciune în canalele potrivite pentru a obține creșterea veniturilor în mod eficient.

Venitul online depinde în mare măsură de marketingul digital

Atunci când se defalcă diferite activități de marketing digital, impactul acestora este și mai evident. De exemplu, cercetarea noastră arată că videoclipurile online au o capacitate de 1,8 ori mai mare de a stimula vânzările de comerț electronic decât canalul media TV mai tradițional.

De fapt, toate canalele de marketing digital, inclusiv rețelele sociale, afișarea digitală și căutarea plătită, depășesc toate canalele tradiționale de marketing în capturarea vânzărilor de comerț electronic.

Găsirea căii optime către succes

Retailerii doresc, de asemenea, să știe care canale vor fi cele mai eficiente în stimularea creșterii. O strategie mai rentabilă va ajuta comercianții să obțină mai multă valoare din investiția lor de marketing.

De exemplu, atât video online, cât și TV generează veniturile din comerțul electronic extrem de bine, primul fiind cel mai eficient canal.

Videoclipul online, de exemplu, are o rentabilitate a investiției (ROI) cu 8% mai mare decât TV. În special pentru vânzările online, videoclipurile online sunt cu 36% mai eficiente, cu alte tipuri de marketing tradițional, cum ar fi out-of-home (OOH), tipărirea și radioul rămânând și mai în urmă.

Marketingul digital nu numai că generează volumul de venituri în magazine și online, dar și eficientizează acest volum.

Punerea bazei strategiei dvs. de marketing cu amănuntul

Dacă retailerii doresc să capteze creșterea comerțului electronic în viitorul apropiat, trebuie să încorporeze marketingul digital în strategia lor. Acest model 60/40 ar trebui să fie un punct de plecare pentru teste și optimizare ulterioare. Există o mare oportunitate pentru comercianții cu amănuntul de a-și perfecționa strategiile, astfel încât să își atingă potențialul. SEO Marketing Solutions este o agentie care poate gestiona si creste campaniile de marketing digital de care aveti nevoie.

Cât de utilă a fost această pagină ?

Faceți clic pe stele pentru evaluare!

Rata medie 5 / 5. Voturi: 123

Niciun vot până acum, evaluează pagina !