google lens min

Noua caracteristică Google Lens abordează o enigmă persistentă a cumpărăturilor online

Vânzările online au explodat în timpul pandemiei, cumpărătorii americani s-au înghesuit pe internet pentru a cumpăra orice, de la produse alimentare la bijuterii de ultimă generație.

Dar comerțul electronic , deși este bun în a oferi ceea ce consumatorii știu deja că își doresc, nu a fost niciodată ideal pentru a declanșa descoperirea simțului de a răsfoi prin rafturile magazinelor. Căutarea multiplă Google Lens, care a fost lansată joi , este concepută pentru a ajuta la rezolvarea acestei probleme, îndepărtând consumatorii de lista de verificare.

Noua tehnologie permite utilizatorilor să combine atât imagini, cât și text pentru a căuta articole de cumpărat. Google prevede că cumpărătorii îl folosesc pentru a căuta produse pe baza unor instantanee ale articolelor pe care le găsesc în timpul vieții de zi cu zi. De exemplu, observați un model portocaliu pe care îl iubiți pe rochia unei femei, dar îl doriți pentru o canapea. Puteți să faceți o poză cu ținuta ei, să o căutați pe Google Lens împreună cu cuvântul cheie „canapea” și să obțineți rezultate care să se căsătorească cu ambele.

Nu numai că rezolvă problema oamenilor care nu știu să descrie un produs, dar surprinde și intenția de cumpărare chiar în momentul în care se formează. Pariul este că orice spațiu în care cumpărătorii au acces la internet se va transforma într-o piață, făcând cumpărarea impulsivă mai organică pentru comerțul electronic.

Găsiți exact ceea ce doriți

De asemenea, Lens va face mai ușor pentru cumpărători să descopere exact ceea ce își doresc. În trecut, dacă ai văzut o rochie uimitoare de galben muștar, dar ai vrut-o într-o altă culoare, ar fi trebuit să introduci destule detalii despre silueta, țesătură și alte componente și apoi să adaugi nuanța dorită. Acum puteți încărca o fotografie a rochiei galbene și puteți adăuga cuvântul „verde” pentru a găsi produse similare în culoarea potrivită.

Acest lucru ajută la rezolvarea obstacolului în care oamenii nu au vocabularul potrivit pentru a descrie ceea ce își doresc. S-ar putea să nu știe că tricourile decupate asociate cu logo-uri strălucitoare sunt cunoscute moda revival A2K sau că o pălărie circulară cu borul înclinat în jos se numește pălărie de tip găleată, ambele fiind adevărate tendințe de căutare pe care Google le-a observat recent.

Multisearch este cea mai recentă componentă adăugată la  Google Lens , care permite, de asemenea, oamenilor să traducă text în diferite limbi, să identifice plante și animale și chiar să ajute la rezolvarea ecuațiilor matematice. (Google are și o funcție separată care poate identifica melodiile pe care utilizatorii le fredonează pe telefoanele lor.)

Deocamdată, căutarea multiplă este disponibilă doar în SUA, dar Google spune că se așteaptă să o extindă și în alte regiuni.

Cât de utilă a fost această pagină ?

Faceți clic pe stele pentru evaluare!

Rata medie 5 / 5. Voturi: 1

Niciun vot până acum, evaluează pagina !