Vrei să fii blogger cu normă întreagă, dar ai probleme să-ți construiești numărul de cititori? Poate că nici nu ați început, dar vă vedeți potențialul de mare scriitor. Vestea bună este că ați ajuns la locul potrivit. Părinții tăi probabil că nu înțeleg ce faci, dar societatea prinde bine, așa că nu ezita.
The Huffington Post , un blog de știri, realizează venituri estimate la 500 de milioane de dolari anual. Glassdoor arată că venitul mediu anual al unui blogger cu normă întreagă este de peste 60.000 USD, deși nu există nicio limită pentru ceea ce poți câștiga.
De ce să aștepți? Urmați ghidul nostru practic pentru a deveni un blogger experimentat, cu normă întreagă.
De unde încep ca blogger cu normă întreagă?
Alegeți o platformă de blogging
Există atât de multe platforme de blogging din care să alegeți zilele acestea. Fiecare platformă este diferită, așa că alegerea ta va depinde de nevoile și abilitățile tale.
Cele mai populare platforme de blogging sunt WordPress, HubSpot și Wix.
Urmează un curs de blogging
Piața de învățământ online a fost înfloritoare în ultimii ani. Acest lucru face ca învățarea despre a deveni un blogger cu normă întreagă ușoară și rentabilă.
Platforma de învățare Skillshare oferă o gamă largă de cursuri practice pentru începătorii de blogging. De exemplu, poate doriți să încercați gratuit un curs de noțiuni de bază despre blogging și să aflați cum să vă proiectați, să gestionați și să vă comercializați blogul.
Cum îmi cresc blogul la nivelul următor?
Acum că ați făcut saltul pentru a deveni un blogger cu normă întreagă, este timpul să vă asigurați succesul. Urmați aceste 15 sfaturi pentru a vă dezvolta blogul și pentru a învinge concurenții.
# 1 Alegeți o găzduire web de încredere
Dacă blogul tău este ca casa ta, furnizorul tău de găzduire web este fundația. Blogul perfect nu înseamnă nimic dacă ai o gazdă web nesigură.
Există nenumărați furnizori de găzduire din care să alegeți. Unele dintre cele mai bune sunt:
- Blue Host – cel mai bun pentru începători;
- Hostinger – cea mai bună opțiune de buget;
- GreenGeeks – alegere ecologică.
Vitezele rapide ale site-ului și securitatea sunt ceea ce ar trebui să cauți la un furnizor. Puteți pierde cititori dedicați dacă se confruntă cu erori de server în timpul utilizării site-ului dvs.
#2 Aflați Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO)
Fii sincer – ai defilat vreodată dincolo de prima pagină Google? Nimeni nu face. Din acest motiv, fiecare blogger cu normă întreagă are nevoie de cunoștințe SEO.
SEO este metoda pe care o folosesc bloggerii și companiile pentru a se clasa mai sus pe motoarele de căutare. Conținutul optimizat are șanse mai mari să apară pe prima pagină.
Încercați să instalați pluginuri SEO pe site-ul dvs. web. În caz contrar, înscrieți-vă la cursul de formare Ultimate SEO pe platforma de învățare Udemy pentru a afla mai multe despre lumea fascinantă a SEO.
# 3 Tratează-ți blogul ca pe o afacere
Unii consideră că este nevoie de ani pentru a-și transforma hobby-ul de blogging într-o afacere profitabilă. A-ți trata blogul ca pe o afacere de la început ar putea fi pasul pe care trebuie să-l faci.
Aceasta înseamnă implementarea unor modificări în modul în care vă gestionați blogul:
Producerea de conținut de înaltă calitate;
Având o voce consistentă și un mesaj de brand;
Interacțiunea frecventă cu adepții;
Dezvoltarea unui design și branding profesional pentru blogul tău.
Țineți ochii deschiși la oportunitățile de investiții și extindere. Nu mai ești doar un blogger; ești proprietarul unei mici afaceri.
# 4 Aveți grijă de securitatea cibernetică
Blogging-ul este atât de multă muncă, dar blogul tău devine comoara ta după un timp. Ultimul lucru pe care-l dorești este ca un hacker să-ți distrugă toată munca grea.
Practicile sigure de navigare web sunt cruciale pentru un blogger aspirant. Utilizați un VPN pentru a vă ascunde locația specifică în timp ce navigați pe internet.
Asigurați-vă că faceți în mod regulat copii de rezervă ale site-ului dvs. și aflați despre escrocherii prin phishing prin e-mail pentru a le evita. Ulterior, pentru tot ce este bun în lume – folosește o parolă unică!
# 5 Cunoaște-ți concurența
Ce fel de conținut creează ei? Ce fac ei bine – unde le lipsește? Cunoașterea concurenței este esențială pentru un blogger cu normă întreagă.
Utilizați instrumente precum Semrush sau Ahrefs pentru a vizualiza numeroase date despre concurenții dvs. Acestea includ traficul web și chiar cuvintele cheie pe care le vizează în articolul lor.
Poți învăța atât de multe observând cele mai mari bloguri din nișa ta. Scrierea de conținut unic pe care concurenții nu l-au acoperit vă crește reputația.
# 6 Străduiți-vă să creați în mod constant conținut
Orice ai face, nu te opri din scris. Poate fi doar o postare pe săptămână, dar blogul tău ar trebui să fie întotdeauna un refugiu de conținut nou.
Odată ce postați în mod regulat, începeți să creați forme suplimentare de conținut pentru vizitatorii dvs. Posibilitățile sunt nesfârșite:
- Cărți electronice;
- Campanii de buletine informative;
- Cursuri;
- Promovarea produselor fizice;
- Podcasturi și alte mijloace media.
Conținutul proaspăt va atrage noi cititori și va consolida publicul actual. Promovarea conținutului suplimentar este, de asemenea, o modalitate excelentă de a converti cititorii în abonați.
# 7 Dezvoltați-vă vocea unică
Deși este la modă să publici „Top 10” și articole clickbait, nu te va ajuta să ieși în evidență. Numai tu poți suna ca tine, așa că valorifică-ți individualitatea.
Scrieți conținut care să vă atragă cu propria voce. S-ar putea să descoperi că cititorii vor reveni pe blogul tău pur și simplu pentru stilul tău de scris.
Dezvoltați conținut valoros pentru a construi încredere în rândul publicului dvs. Oferă-l într-o voce unică și îți vei captiva cititorii.
# 8 Promovează-ți blogul
Într-o lume perfectă, un blog grozav ar atrage cititori doar prin existența pe web. Totuși, dacă vrei ca blogul tău să fie văzut, trebuie să-l promovezi.
Promovați-vă site-ul în mai multe moduri:
- Marketing pe rețelele sociale;
- Postarea invitaților;
- Marketing prin e-mail;
- Publicitate prin Google, Facebook etc.
Oferiți posibililor abonați posibilitatea de a vă citi conținutul. Prin promovare, traficul pe blogul tău poate crește exponențial.
#9 Învață să citești Google Search Console
Dacă nu v-ați înscris la Google Search Console , este timpul. Prin acest instrument, puteți vedea o imagine de ansamblu extinsă a site-ului dvs.
Veți vedea valori precum numărul total de clicuri pe site, timpul mediu pe care cineva îl petrece pe pagina dvs., cele mai vizitate pagini și multe altele.
Urmăriți progresul blogului dvs. și învățați să citiți datele. Orice blogger cu normă întreagă ar trebui să fie capabil să înțeleagă majoritatea parametrilor vitali.
# 10 Utilizați campanii de marketing prin e-mail
Știați că cel mai bun atu al unui blog este lista de abonați? Aceasta este baza dvs. dedicată de cititori și, de obicei, cea mai mare sursă de venit.
Bloggerii de succes cu normă întreagă cunosc arta buletinului informativ. O campanie de marketing prin e-mail bine organizată întărește numărul de cititori și produce vânzări.
Marketingul afiliat peste campaniile de buletine informative este esențial pentru un blog modern. Încearcă-ți singur sau angajează un copywriter care să creeze unul pentru tine.
# 11 Monetizează-ți blogul
Orice afacere sănătoasă de blog are nevoie de venituri. Decizia modului în care vei monetiza blogul este o decizie importantă. Iată câteva dintre opțiuni:
- Reclame: Reclame fixe pe site prin intermediul unor companii precum Google AdSense, Monumetric, AdThrive etc.
- Marketing afiliat: Primirea unui comision per achiziție efectuată printr-un link de pe site-ul dvs
- Conținut sponsorizat: companiile te plătesc pentru a scrie despre produsele sau serviciile lor
- Ambasador al mărcii: fiți plătit pentru a fi fața unei companii sau a produsului lor
Anunțurile vă pot crește autoritatea ca afacere sau vă pot dezactiva complet pe site-ul dvs. Alegeți cu înțelepciune formele de monetizare, deoarece nu doriți să vă înstrăinați abonații.
# 12 Practicați reciclarea conținutului
Ai petrecut ore întregi editând acele fotografii și făcând postarea perfectă. Ar fi păcat să folosești tot acel conținut o singură dată.
Transformă-ți postarea de pe blog într-un infografic pentru partajare sau într-o altă postare. Reutilizați fotografiile, graficele și scrisul pentru postările pe rețelele sociale.
Puteți actualiza articole vechi pentru postări simple pe blog. Conținutul nu crește pe copaci, așa că reutilizați ceea ce aveți deja cât de mult este necesar.
# 13 Extindeți-vă rețeaua de bloguri
Conectarea cu alți bloggeri poate construi relații de lungă durată în industrie. Pe piața de blogging inundată, prietenii te pot ține pe linia de plutire.
Adresați-vă bloggerilor care au aceleași idei pentru a configura postări de invitați, promovare încrucișată și colaborări în rețelele sociale.
Cooperările de acest fel sunt în beneficiul ambelor părți. Prieteniile pe termen lung pot deveni chiar contacte de afaceri puternice în viitor.
# 14 Învață întotdeauna ceva nou
Niciodata nu inceta sa inveti! Ceea ce știi te poate duce departe, ceea ce nu te poate duce mai departe. Piața cursurilor online în plină expansiune este cea mai bună opțiune.
Căutați prin site-uri precum Udemy și Skillshare . Cursurile online sunt o investiție care poate returna mai mult decât bani.
„Ești întotdeauna un student, niciodată un maestru.” spune Sala Conrad
Pentru a vă oferi câteva informații, The Ultimate Guide to Strategic Marketing și WordPress Academy sunt două cursuri valoroase pentru bloggeri cu normă întreagă.
# 15 Ai răbdare
O abilitate pe care toți ne-am dori să o stăpânim – răbdarea este virtutea bloggerului cu normă întreagă. Este nevoie de timp, angajament și perseverență.
Technorati a descoperit că 95% dintre blogurile de pe internet sunt acum abandonate și neutilizate. Acest lucru sugerează că marea majoritate a bloggerilor renunță.
Bloggerii cu normă întreagă ajung acolo unde sunt prin răbdare. Vizualizarea dvs. va crește uneori și va scădea alteori. Continuați să scrieți și nu renunțați.
Concluzie
Într-o epocă în care citirea unui blog este la fel de normală ca o carte, blogging-ul cu normă întreagă este o meserie avantajoasă.
Deși este nevoie de dăruire și muncă grea pentru a reuși, și tu poți să-ți câștigi existența ca blogger cu normă întreagă.
Acum este timpul să-ți îmbunătățești abilitățile de blogging și să-ți împărtășești vocea lumii.
Adauga review