Apple Google si Microsoft se angajeaza sa sprijine extinderea standardului FIDO pentru a accelera disponibilitatea conectarilor fara parola

Apple, Google și Microsoft se angajează să sprijine extinderea standardului FIDO pentru a accelera disponibilitatea conectărilor fără parolă

Conectările mai rapide, mai ușoare și mai sigure vor fi disponibile consumatorilor pe dispozitivele și platformele de top 

Mountain View, California, 5 MAI 2022 – Într-un efort comun de a face web-ul mai sigur și mai utilizabil pentru toți, Apple, Google și Microsoft au anunțat astăzi planuri de extindere a suportului pentru un standard comun de conectare fără parolă creat de Alianța FIDO și Consorțiul World Wide Web. Noua capacitate va permite site-urilor web și aplicațiilor să ofere consumatorilor conectări coerente, sigure și ușoare fără parolă pe toate dispozitivele și platformele.

Autentificarea numai prin parolă este una dintre cele mai mari probleme de securitate de pe web, iar gestionarea atâtor parole este greoaie pentru consumatori, ceea ce îi determină adesea pe consumatori să le refolosească pe aceleași pe toate serviciile. Această practică poate duce la preluări costisitoare de conturi, încălcări ale datelor și chiar identități furate. În timp ce managerii de parole și formele moștenite de autentificare cu doi factori oferă îmbunătățiri incrementale, a existat o colaborare la nivel de industrie pentru a crea o tehnologie de conectare care este mai convenabilă și mai sigură.

Capacitățile extinse bazate pe standarde vor oferi site-urilor web și aplicațiilor posibilitatea de a oferi o opțiune completă fără parolă. Utilizatorii se vor conecta prin aceeași acțiune pe care o fac de mai multe ori în fiecare zi pentru a-și debloca dispozitivele, cum ar fi o simplă verificare a amprentei sau a feței lor sau a unui cod PIN al dispozitivului. Această nouă abordare protejează împotriva phishingului și autentificarea va fi radical mai sigură în comparație cu parolele și tehnologiile moștenite cu mai mulți factori, cum ar fi codurile de acces unice trimise prin SMS.

O extindere a suportului standard fără parolă 

Sute de companii de tehnologie și furnizori de servicii din întreaga lume au lucrat în cadrul Alianței FIDO și W3C pentru a crea standardele de conectare fără parolă care sunt deja acceptate în miliarde de dispozitive și în toate browserele web moderne. Apple, Google și Microsoft au condus dezvoltarea acestui set extins de capabilități și acum construiesc suport în platformele lor respective.

Platformele acestor companii acceptă deja standardele FIDO Alliance pentru a permite conectarea fără parolă pe miliarde de dispozitive de vârf în industrie, dar implementările anterioare impun utilizatorilor să se conecteze la fiecare site web sau aplicație cu fiecare dispozitiv înainte de a putea utiliza funcționalitatea fără parolă. Anunțul de astăzi extinde implementările acestor platforme pentru a oferi utilizatorilor două noi capacități pentru conectări mai sigure și fără parolă:

  1. Permiteți utilizatorilor să acceseze automat acreditările de conectare FIDO (numite de unii „cheie de acces”) pe multe dintre dispozitivele lor, chiar și pe cele noi, fără a fi nevoie să reînregistreze fiecare cont.
  2. Permiteți utilizatorilor să folosească autentificarea FIDO pe dispozitivul lor mobil pentru a se conecta la o aplicație sau un site web pe un dispozitiv din apropiere, indiferent de platforma de sistem de operare sau de browserul pe care îl rulează.

Pe lângă facilitarea unei experiențe mai bune pentru utilizator, suportul larg al acestei abordări bazate pe standarde va permite furnizorilor de servicii să ofere acreditări FIDO fără a avea nevoie de parole ca metodă alternativă de conectare sau de recuperare a contului.

Se așteaptă că aceste noi capabilități vor deveni disponibile pe platformele Apple, Google și Microsoft în cursul anului viitor. 

„„Autentificare mai simplă, mai puternică” nu este doar sloganul Alianței FIDO, ci a fost, de asemenea, un principiu călăuzitor pentru specificațiile și ghidurile noastre de implementare. Ubicuitatea și gradul de utilizare sunt esențiale pentru ca autentificarea multifactorială să fie adoptată la scară și aplaudăm Apple, Google și Microsoft pentru că contribuie la transformarea acestui obiectiv în realitate, angajându-se să susțină această inovație ușor de utilizat în platformele și produsele lor”, a spus Andrew Shikiar. , director executiv și CMO al Alianței FIDO. „Această nouă capacitate va introduce un nou val de implementări FIDO cu frecare redusă, alături de utilizarea continuă și în creștere a cheilor de securitate – oferind furnizorilor de servicii o gamă completă de opțiuni pentru implementarea autentificării moderne, rezistente la phishing.”

„Standardele dezvoltate de Alianța FIDO și de Consorțiul World Wide Web și conduse în practică de aceste companii inovatoare reprezintă tipul de gândire care, în cele din urmă, va menține poporul american în siguranță online. Aplaudă angajamentul partenerilor noștri din sectorul privat de a deschide standarde care adaugă flexibilitate pentru furnizorii de servicii și o experiență de utilizare mai bună pentru clienți”, a declarat Jen Easterly, director al Agenției de Securitate Cibernetică și Securitate a Infrastructurii din SUA. „La CISA, lucrăm pentru a ridica nivelul de bază al securității cibernetice pentru toți americanii. Astăzi este o etapă importantă în călătoria de securitate pentru a încuraja cele mai bune practici de securitate încorporate și pentru a ne ajuta să trecem dincolo de parole. Cyber ​​este un sport de echipă și suntem încântați să ne continuăm colaborarea.”

„Așa cum ne proiectăm produsele pentru a fi intuitive și capabile, le proiectăm, de asemenea, pentru a fi private și sigure”, a declarat Kurt Knight, Senior Director de Platform Product Marketing al Apple. „Conlucrarea cu industria pentru a stabili noi metode de conectare mai sigure care oferă o protecție mai bună și elimină vulnerabilitățile parolelor este esențială pentru angajamentul nostru de a construi produse care oferă securitate maximă și o experiență transparentă pentru utilizator – toate cu scopul de a păstra utilizatorii „Informațiile personale în siguranță.”

„Această piatră de hotar este o dovadă a muncii de colaborare care se desfășoară în industrie pentru a crește protecția și a elimina autentificarea învechită bazată pe parole”, a declarat Mark Risher, director senior de management de produs, Google. „Pentru Google, reprezintă aproape un deceniu de muncă pe care am făcut-o alături de FIDO, ca parte a inovației noastre continue către un viitor fără parolă. Așteptăm cu nerăbdare să facem disponibilă tehnologia bazată pe FIDO pe Chrome, ChromeOS, Android și alte platforme și încurajăm dezvoltatorii de aplicații și site-uri web să o adopte, astfel încât oamenii din întreaga lume să se poată îndepărta în siguranță de riscul și necazul parolelor.”

„Trecerea completă către o lume fără parolă va începe cu consumatorii care o vor face parte naturală din viața lor. Orice soluție viabilă trebuie să fie mai sigură, mai ușoară și mai rapidă decât parolele și metodele moștenite de autentificare multi-factor utilizate astăzi”, spune Alex Simons, Vicepreședinte Corporate, Identity Program Management la Microsoft. „Lucrând împreună ca comunitate pe toate platformele, putem în sfârșit să realizăm această viziune și să facem progrese semnificative în direcția eliminării parolelor. Vedem un viitor strălucit pentru acreditările bazate pe FIDO atât în ​​scenariile consumatorilor, cât și în cele ale întreprinderilor și vom continua să construim suport în aplicațiile și serviciile Microsoft.”

Alianța FIDO (Fast IDentity Online), www.fidoalliance.org , a fost înființată în iulie 2012 pentru a aborda lipsa de interoperabilitate între tehnologiile puternice de autentificare și pentru a remedia problemele cu care se confruntă utilizatorii la crearea și amintirea mai multor nume de utilizator și parole. Alianța FIDO schimbă natura autentificării cu standarde pentru o autentificare mai simplă și mai puternică, care definesc un set deschis, scalabil și interoperabil de mecanisme care reduc dependența de parole. Autentificarea FIDO este mai puternică, privată și mai ușor de utilizat atunci când vă autentificați la serviciile online.

Apple a revoluționat tehnologia personală odată cu introducerea Macintosh-ului în 1984. Astăzi, Apple este lider mondial în inovație cu iPhone, iPad, Mac, Apple Watch și Apple TV. Cele cinci platforme software Apple – iOS, iPadOS, macOS, watchOS și tvOS – oferă experiențe fără întreruperi pe toate dispozitivele Apple și oferă oamenilor servicii inovatoare, inclusiv App Store, Apple Music, Apple Pay și iCloud. Cei peste 100.000 de angajați ai Apple sunt dedicați să fabrice cele mai bune produse de pe pământ și să părăsească lumea mai bună decât am găsit-o.

Misiunea Google este de a organiza informațiile din lume și de a le face universal accesibile și utile. Prin produse și platforme precum Search, Maps, Gmail, Android, Google Play, Google Cloud, Chrome și YouTube, Google joacă un rol important în viața de zi cu zi a miliarde de oameni și a devenit una dintre cele mai cunoscute companii din lume. . Google este o subsidiară a Alphabet Inc.

Microsoft permite transformarea digitală pentru epoca unui cloud inteligent și a unei margini inteligente. Misiunea sa este de a împuternici fiecare persoană și fiecare organizație de pe planetă să realizeze mai mult.

Cât de utilă a fost această pagină ?

Faceți clic pe stele pentru evaluare!

Rata medie 0 / 5. Voturi: 0

Niciun vot până acum, evaluează pagina !