5 moduri de a creste vanzarile de comert electronic in 2022 2

5 moduri de a crește vânzările de comerț electronic în 2022

Cu milioane de magazine de comerț electronic online, fiecare companie caută o modalitate de a ajunge la majoritatea clienților potențiali și de a crește vânzările zilnice.

Se preconizează că vânzările de comerț electronic vor ajunge la peste 7000 de miliarde de dolari până în 2025. Concurența este în creștere și trebuie să utilizați câteva strategii inovatoare pentru a vă îmbunătăți rata de comenzi.

Creșterea profiturilor în magazinul dvs. de comerț electronic se referă la atragerea majorității vizitatorilor pe site-ul dvs. și convertirea celor mai mulți dintre aceștia în cumpărători.

Iată cele mai bune 5 moduri de a vă crește vânzările de comerț electronic în 2022 recomandate de agentia SEO Marketing Solutions:

1 – Folosește un chatbot

Puteți folosi un chatbot pentru a vă simplifica procesul de vânzare. Un chatbot este o opțiune de asistență pentru clienți care îmbunătățește implicarea și experiența clienților cu magazinul dvs. online. Un chatbot va primi vizitatori pe site-ul dvs., îi va menține implicați și vă va îmbunătăți șansele de a-i converti în cumpărători.

Cu un chatbot integrat în canalul dvs. de vânzări, creșteți experiența utilizatorului pe platforma dvs., mențineți clienții în magazin pentru mai mult timp și, în acest fel, vă îmbunătățiți vânzările.

Costul implementarii unui chatbot difera de la platforma la platforma:

  • Chatbot Woocommerce – intre 300-500 euro
  • Chatbot WordPress – intre 200-500 euro
  • Chatbot Magento – intre 500-800 euro
  • Chatbot Prestashop – intre 300-700 euro
  • Chatbot Opencart – intre 200-500 euro
  • Chatbot Custom – intre 300-1500 euro

2 – Îmbunătățiți viteza site-ului

Site-ul dvs. este fundamentul creșterii vânzărilor dvs. de comerț electronic. Acestea fiind spuse, doriți să vă asigurați că vizitatorii site-ului dvs. beneficiază de cea mai bună experiență în timp ce sunt pe site, astfel încât să îi puteți converti rapid. Dacă site-ul dvs. este în jos sau lent, veți înregistra probabil o rată de respingere mare și veți rata potențiali clienți.

În mod ideal, ar trebui să dureze mai puțin de 5 secunde pentru a încărca site-ul. Cercetări recente arată că 53% dintre utilizatorii de internet sunt cel mai probabil să părăsească o pagină web dacă durează mai mult de trei secunde pentru a se încărca.

Ar trebui să optimizați viteza și performanța site-ului și să vă asigurați că vizitatorii site-ului au cea mai bună experiență.

Vrei să păstrezi site-ul tău să se încarce rapid. Încercați să vă asigurați că site-ul dvs. se încarcă în primele două secunde. Astfel, clienților le este ușor să deschidă diferite pagini și să localizeze produsele și serviciile pe care le caută. În cele din urmă, ar trebui să vă concentrați pe a face site-ul dvs. ușor de navigat pentru utilizatorii începători. Puteți beneficia de asistența agențiilor de comerț electronic de încredere pentru a vă ajuta să îmbunătățiți UX-ul site-ului dvs. de comerț electronic.

Pentru imbunatatirea vitezei site-ului recomandam sa achizitionati de la noi un spatiu de gazduire personalizat si gata optimizat pentru nevoile afacerii dvs, costurile estimative sunt:

  • Spatiu de gazduire optimizat pentru WordPress – de la 100 lei/luna/HDD 10 GB/Trafic Nelimitat/Ip Dedicat/SSL/Banda 1 Gb/s
  • Spatiu de gazduire optimizat pentru Magento – de la 500 lei/luna/HDD 10 GB/Trafic Nelimitat/Ip Dedicat/SSL/Banda 1 Gb/s
  • Spatiu de gazduire optimizat pentru Prestashop – de la 300 lei/luna/HDD 10 GB/Trafic Nelimitat/Ip Dedicat/SSL/Banda 1 Gb/s
  • Spatiu de gazduire optimizat pentru Opencart – de la 200 lei/luna/HDD 10 GB/Trafic Nelimitat/Ip Dedicat/SSL/Banda 1 Gb/s
  • Spatiu de gazduire optimizat pentru Woocommerce – de la 150 lei/luna/HDD 10 GB/Trafic Nelimitat/Ip Dedicat/SSL/Banda 1 Gb/s
  • Spatiu de gazduire optimizat pentru Custom Php – de la 50 lei/luna/HDD 10 GB/Trafic Nelimitat/Ip Dedicat/SSL/Banda 1 Gb/s

Pentru o viteza superioara de acces, atat pe desktop, dar mai ales pe mobil, ideal ar fi ca spatiu de gazduire sa fie localizat in epicentrul ariei de desfacere a produselor si serviciilor pe care le ofera afacerea dvs sau in locul unde sunt cei mai multi clienti, de exemplu in Bucuresti sau in Cluj-Napoca sau acolo unde va sunt clientii.

3 – Folosiți recenziile clienților

Atunci când majoritatea oamenilor merg online pentru a face cumpărături, este cel mai probabil să caute recenzii despre produse și vânzători înainte de a face prima mișcare. Una dintre cele mai puternice moduri de a face clienții să aibă încredere în marca dvs. și de a crește vânzările este de a încuraja clienții să lase recenzii despre produsele și serviciile dvs. atunci când fac cumpărături.

Magazinul dvs. de comerț electronic ar trebui să aibă o secțiune de comentarii în care clienții vă pot revizui marca. De asemenea, puteți publica studii de caz și mărturii ale clienților pe site-ul dvs. pentru a stabili dovada socială a mărcii dvs.

Un sondaj recent arată că cel puțin 79% dintre clienți au încredere în recenziile online și recomandările personale atunci când cumpără online.

 

Pentru imbunatatirea si cresterea numarului de recenzii, va recomandam instalarea unui modul personalizat pentru platforma web a afacerii dvs, costurile estimative sunt:

  • Modul Recenzii Google – intre 100-300 euro
  • Modul Recenzii Facebook – intre 200-300 euro

4 – Îmbunătățiți opțiunile de plată

Nu toată lumea care face cumpărături online are un card de credit. Clienții sunt cel mai probabil să facă cumpărături în magazinul dvs. dacă oferiți mai multe opțiuni de plată. Nu doriți să pierdeți o reducere, deoarece magazinul dvs. online acceptă doar plăți cu cardul de credit.

Creșterea vânzărilor dvs. de comerț electronic implică oferirea clienților cu diferite opțiuni de plată atunci când vă cumpără produsele. Ar trebui să luați în considerare adăugarea altor procesatori de plăți terți, cum ar fi Stripe și PayPal, Crypto sau plata prin OP în magazinul dvs. online. Nu trebuie omise nici Google Pay sau Apple Pay ca optiuni de plata.

 

De asemenea, dacă sunteți dispus să procesați opțiuni de plată manuală, cum ar fi Western Union, transferul bancar, sau plata ramburs, nu ar trebui să ezitați să aveți acest lucru indicat pe site-ul dvs.

5 – Încurajați înscrierile prin e-mail

O modalitate simplă de a converti clienții potențiali existenți în clienți este prin adăugarea acestora la lista de e-mail. Când aveți clienți potențiali în lista de e-mail, îi puteți contacta cu oferte, cupoane și reduceri pentru a vă promova marca.

Încorporați marketingul prin e-mail în strategia dvs. de marketing pentru a vă crește vânzările de comerț electronic.

Când utilizatorii vă vizitează site-ul web, ar trebui să le cereți să se alăture listei dvs. de e-mail pentru actualizări despre ofertele, blogurile și buletinul informativ. Dacă utilizatorii se abonează la lista ta de e-mail, înseamnă că sunt mai dispuși să-ți cumpere produsele și serviciile.

Segmentați clienții potențiali pentru a crea o campanie de marketing mai personalizată pentru fiecare set de audiențe. În acest fel, puteți ajunge la majoritatea potențialilor; sugerează prin e-mail produsele care le plac și fă-i să cumpere din magazinul tău. E-mailurile dvs. ar trebui să aibă un CTA clar dacă doriți să convertiți majoritatea clienților potențiali.

Implementarea unui serviciu de marketing prin e-mail v-ar putea scoate pentru inceput din buzunar intre 100 si 500 de euro, taxe pentru configurare, iar apoi lunar va trebui sa platiti pentru trimiterea newsletterelor sume intre 500-10.000 euro, in functie de tipul campaniei de e-mail marketing si numarul de abonati inscrisi la newsletter.

Gânduri finale

După cum puteți vedea în acest articol, există multe modalități de a vă crește vânzările de comerț electronic. Cel mai important lucru pe care trebuie să-l faceți este să vă faceți marca populară pentru un serviciu bun pentru clienți, să vă cunoașteți clienții și să ajungeți la ei prin marketing digital oferit de agentia noastra.

De asemenea, doriți să vă concentrați pe îmbunătățirea experienței site-ului web, pe stabilirea mai multor opțiuni de plată pe site-ul dvs. și pe crearea dovezilor sociale, astfel încât clienții să aibă încredere în marca dvs. În cele din urmă, doriți să faceți magazinul dvs. de comerț electronic de succes schimbându-vă strategia de marketing din când în când, asa cum sugereaza tuturor clientilor agentia noastra de publicitate, SEO Marketing Solutions.

Cât de utilă a fost această pagină ?

Faceți clic pe stele pentru evaluare!

Rata medie 5 / 5. Voturi: 533

Niciun vot până acum, evaluează pagina !